måndag 23 maj 2011

Shoppingtips





Hej på er!
Alltid kul med ny vecka - och nya projekt!

Idag har jag och Emil varit i vårt blivande hus, och pysslat i trädgården... Mamma är snäll och visar runt oss och ger tips på hur alla blommor och buskar ska skötas... Jag älskar verkligen den trädgården! Luktar alltid så gott och har massor av fina blommor som jag kan plocka in i vaser =)

Något jag ska odla mycket av är lavendel, jag får inte nog!!!

Mamma har även målat taket i stora badrummet idag.. Lika bra att passa på med kladdandet innan hantverkarna börja göra slutfinish..

Förhoppningsvis står badrummet klart till helgen, och då ska vi måla taket uppe i hallen och trappen..

Det kommer snart lite kort därifrån, men just nu är det bara för rörigt med alla hantverkare!

Slutligen, ett shoppingtips!
Den praktiska förvaringsburken finns på Plantagen.
3 olika storlekar, min kostade 149:-

Kram till Er, och önskar Er en bra start på veckan!
Jennica

1 kommentar:

Vardag och flärd sa...

Tack för ett kanontips, åker till Plantagen imorgon och köper en....eller två!
Ja, lavendel är härligt och tacksamt att odla.
Kram Eva