lördag 14 maj 2011

Fynd från Owe´s



Hej!

Ser att det var fler som hade problem med Blogger igår..På grund av krånglet blev det inget inlägg igår..

I Torsdags var jag och Jennica iväg till Ikea Valbo och handlade, när vi var klara på där drog vi iväg till ett stället som heter Owe Jansson, en bit bort från Ikea.
Jösses, va mycket fint det fanns där!!
Hur mycket lantlig inredning som helst, och till mycket bra priser dessutom =)
Hjärtat i trådarbete hittade jag där, samt den lilla lyktan i fattigmanssilver...Hittade en hel del annat åxå, men det får ni se en annan gång!
Kan rekommendera alla som har vägarna förbi Valbo att ta en svängom på Owe´s!

Nu har jag bråttom, jag och mamma ska på loppis =)

Ha en fin Lördag!
Kram Ellen

2 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Owes är min favoritaffär, är verkligen kul att gå omkring där, hittar alltif fynd. När jag åker till Ikea åker jag först till Owes och är där flera timmar, Ikea känns inte alls lika kul. Har hittat jätte många fynd genom åren på Owes. Kul att ni hitta dit. Kram Mimmi

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja blogger krånglade nog för alla... Dessutom tog batteriet slut i datorn när vi var på stugan.. Men nu kan jag läsa era inlägg...
Ja hjärtat är ju fenomenalt vackert !
Ha det bra !
Kraam
Sanne