måndag 2 maj 2011

Burkar och skrammel...






Hej hej! Äntligen maj, en riktig försommarmånad! :)

Idag visar jag lite bilder från en kökshylla, som verkligen kan behöva få lite ny piff...
Det mesta är loppisfynd, och de senaste är en glasburk med text samt två gamla rivjärn... 10:- st för alla 3 :)

Jag önskar mig en riktigt stooor tallrikshylla, och gärna ett par öppna hyllor som jag kan fylla med massa fint som hör köket till...
Gamla plåtburkar från nerlagda godis och kakfabriker osar sån underbar nostalgi tycker jag! *jagar järnet* :)

Jag längtar så-in-i-bomben till sommarens alla härliga loppisar!!

Tyvärr har man kunnat läsa om många otäcka bränder och olyckor denna helg...
Hoppas ni klarat er undan olyckligheter och att ni haft en fin valborg... 

Kram
Jennica

5 kommentarer:

Vit dröm sa...

Jag tycker det ser superfint ut på din hylla, men jakten fortsätter alltså...?:)
Hoppas du får en bra måndag!
Kram Anna

Hanna sa...

Så mycket fint.
kram
Hanna

Lantligt i Smultronbacken sa...

Jag har satt min pappa (som nyss fått pension) på att göra en stor tallrikshylla till mig. Jag hoppas att jag får den snart så jag kan piffa den. Man har liksom en dröm om hur den ska se ut och de är så väldans dyra att köpa tycker jag.

Hoppas du finner din med

Kram Teres

Lotta sa...

Visst är det underbart med hyllor där man kan variera sina älsklingsburkar. Du har fått till det jättefint. Kram Lotta

Drömblomma sa...

Jag håller helt med dig. Gamla plåtburkar är otroligt charmiga och fina att ställa på en hylla. Fint med bakformarna i glasburken också./Kram Lena