torsdag 21 april 2011

Som en fågel i bur...









Skärtorsdag och jag ska hoppa in och jobba lite extra.
Många av er kanske har lite fuskledigt idag? :) Då hoppas jag ni har det gött!

Jag hittade mig en härlig grej på Dollarstore igår... En stor och vacker fågelbur! Jag kunde inte hålla mig!!! Jag har sneglat efter liknande men varit lite snål ;)

Jag har faktiskt känt mig lite som en fågel i bur i några år... Jag trodde aldrig jag skulle bo i lägenhet så länge som det nu har blivit... 9 år.
Kanske kanske kanske kommer detta förändras inom en snar framtid... Jag håller tummarna, men hoppas inte på för mycket innan allt är klart...*iiiiiih*

Håll nu hårt i kvasten ni "kärringar" som ska ut på en åktur!!!
:D

Kram Jennica

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohhh, ser att du också har hittat denna underbara bur. Jag har också sneglat länge och kunde verkligen inte lämna den på affären då de bara fick hem två stycken (en var lite trasig). Nu pryder den vårt köksfönster (tur att vi har breda fönsterbrädor) med små dunisar i.

Kram Teres

LissenTo sa...

Åh vilken superfin fågelbur, en sådan vill jag också ha!

Glad påsk. // Lissen

Helena - ullvi32 sa...

Och jag som har en fågelbur ute på försäljning på Tradera för jag har ingen plats för den helt enkelt! Ett sånt där impulsköp a la mig :)
Men dom är så fina!!!
Glad påsk!!
Kram Helena