lördag 30 april 2011

Samla samla saker...






Samla samla saker.... och helst gamla gamla saker...

Jag har under flera år försökt bygga upp en buffert av söta ting och favoritmöbler, men det har inte varit så lätt alla gånger eftersom man inte har någonstans att göra av allt...
 
När jag rotar i mina gömmor är det inte sällan det rasar ut massa saker på golvet, och där hittar man massa små inköp man gjort som aldrig fått hitta sin "plats" i hemmet...
 
Egentligen finns det ju inga gränser för hur mycket man skulle kunna köpa på sig... Alla dessa underbara butiker i helt ens egen stil, där man bara vill ha ALLT! :)
 
Men sen nyper man sig i armen och minns att man inte är en miljonär, och vackert få välja sina inköp mer noga ...
*fniss*

Det blir nog ändå en hel del handlande här framöver... Jag tror jag skall göra en liten "måste införskaffas / önskelista" här på bloggen... Det kanske finns några vänliga själar med erfarenhet som delar med sig av tips och tricks?
Önskar er alla en fortsatt fin och trevlig Valborgsmässoafton!

Kram // Jennica

Inga kommentarer: