fredag 8 april 2011

Klocka





Hej Fredag!

Veckorna bara susar förbi, tänk vilken härligt tid vi har framför oss nu, med vår och värme =)
Härligt!!
I lördags var jag, Jennica och hennes mamma på loppis i Säterdalen..
Jag fick med mig några saker hem, bland annat den här söta klockan =)
Den är klädd i skinn, vilket jag tyckte var lite roligt..
Jag föll också för den fina urtavlan ;)
Den får just nu husera på hyllan ovanför sängen i vårt sovrum.

I morgonkväll ska jag och Petter iväg på en födelsedagsfest som innefattar grillning och vindrickande..Såklart vaknade jag upp idag med halsont, typiskt!!
Men men, vin botar det mesta va?!? ;)

Ha nu en underbar Fredag!
Kram Ellen

6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Har alltid hört att vin ska vara läkande mot just halsont...;) Ha en mysig fredag och du vilken underbar klocka, om du tröttnar på den så vet du vem du kan höra av dig till ;)
Kramar Anna

Hemma hos Märtha sa...

Vin hjälper nog mot det mesta..:-)! Jättefin klocka!!
Ha en mysig helg!
Kram
Anne-Lie

Vita huset 28 sa...

Åhh så fin den lilla klockan va!!!

Klart vin botar de mesta ;)


Kram Camilla

Livet på landet sa...

Vilken fin vägg & mysig klocka!
Ha en härlig fredagskväll!

Kram Helena

Så Vitt Jag Vet sa...

Ni har nog fina loppisfynd ! Hoppas du kryat på dej !
Kraam
Sanne

mig & alice sa...

Hej vännen.

Vin botar absolut det mesta! ;-)
Gurgla lite whiskey innan också så ska du se att allt blir bra :-).

Jag hittade bara en krans på loppisen i söndags...men jag stod aldrig och grävde i några lådor heller, kanske hade fyndat mera då :-).
Hoppas att du blir frisk och kry.
Kraam
Melinda