fredag 25 mars 2011

Utmaning



Jaha, då nådde denna utmaning oss, via Vita Vardagen.
Det är väl lika bra att ställa upp :)
Det går alltså ut på att berätta 8 saker om sig själv, och sedan utmana andra bloggar med färre än 100 följare att göra samma sak.
1. Jag är helt fanatisk gällande djur. Det händer att jag går ut på gården under spöregn för att rädda daggmaskar...
2. Jag älskar att sjunga och stå på scen...
3. Jag har bacillskräck, och har en tendens att "blåsa av" all möjlig mat innan jag stoppar den i munnen...
4. Jag är en fullständig fartdåre och älskar allt som går fort fram (bilar, karuseller och snowboard mm...)
5. Jag är väldigt tankspridd, och förlägger plånbok och nycklar flera gånger i veckan...
6. Jag är en fullständig tidsoptimist, Klockan får lov att anpassa sig efter mig, inte tvärtom...
7. Jag får total panik så snart jag hör eller ser ordet "varg". Klarar inte ens av att se dessa djur i tecknad form... (funderar starkt på Kognitiv beteendeterapi gällande detta, blir lite tufft när man vet att djuren smyger runt knutarna här hemma).
8. På tal om bilar, fart och äventyr så var mina första ord som barn "Folkvagn" och "Polisbil" och jag har en (tills nu) hemlig dröm om att köra rally.
Det var lite om mig. Nu skickar jag utmaningen vidare till följande, men det är helt frivilligt att delta! ;)
Kram / Jennica

6 kommentarer:

Anonym sa...

Va härlig du är Jennica :)
Kram Annelie B

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack för utmaningen ... Har svarat på den för en tid sedan..
Men det var skoj att veta allt detta om dej, en riktig fart tjej!
Ha en skön fredag kväll !
Kraam
Sanne

Fröken Fräken sa...

Visserligen gillar jag djur alldeles väldigt, även vargar!, men jag drar gränsen vid daggmaskar.. iiih! De är så obehagliga. Föredrar ormar alla gånger!

Och vem kan stå emot en soffa som tigger lite vit färg?!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahaha kul läsning! Jag känner igen mig på flera punkter men dock inte alla;)

Ha en skön helg!
Kram Susanne

hagagården sa...

Hej
Jo då det finns två storlekar på dom fina burkarna,jag köpte den som är mindre.
Kram o ha en fin dag.
Ninni