tisdag 1 mars 2011

Tisdagstema: Klädförvaring






Idag blir det bilder från min "garderob".
Fabrikens tisdagstema handlar denna vecka om klädförvaring så jag visar idag bilder från mitt hem som jag kanske inte är mest "stolt" över! *haha*
Ja, vi bor ju som sagt i hyreslägenhet, jag och Emil, och det kryllar knappast av praktisk förvaring här hemma. Däremot finns det gott om vackert furufärgat tak, som Ni kanske ser. Det tror jag stör mig mer än brist på förvaring *fniss*
Jag norpade helt sonika det sovrum som var över, och gjorde det till min garderob. Jag ville inte sätta upp en massa hyllor på väggarna, så jag köpte en klädställning på hjul från Ikea istället. Väldigt praktisk när jag vill vädra, för då rullar jag bara ut alltihop på balkongen =).
Jag gillar även att ha en bra översikt över kläder, skor och accessoarer, så det här upplägget passar mig bra.
Ikea fick även tillstå med en praktisk byrå för allt "småkraffs". Antikt och loppis i all ära, men min garderob måste vara praktisk.
Det går ju alltid att piffa till det med lite roliga förvaringsboxar...

Ursäkta mina bilder, glömde kameran på ett värdshus i helgen så mobilen fick göra ett inhopp.

Ha det gott!
Kram Jennica

3 kommentarer:

Petronella sa...

Det var ju en jättefin garderob! Du gjorde som jag alltså och roffade åt dig ett helt rum ;) Ha det gott//Petronella

Hildas hem - Sofia sa...

Så fint! Vilken bra upphägning du har för dina smycken.

Ha en bra dag!
//Sofia

Norregård sa...

Vilken fin ordning du har!!!1

Malin