tisdag 15 mars 2011

Tisdagstema: Bokhyllor och byråer






Hej hej!
Idag blir det (åter & igen) lite halvtråkiga bilder från mig.
Dessa tisdagsteman hos Fabriken har verkligen satt både mig och Ellen på pottkanten ett par gånger! *skrattar*

Den här byrån hittade jag på en log-loppis i somras för 150 spänn!
Den var då blå, och med sånna här vanliga "köksluckeknoppar a´la 1986", ni vet...

Sen blev den vit, men jag har sparat vissa tunnmålade ställen, för jag har inte bestämt mig om jag ska shabba ner den väldigt ordentligt... Knopparna i porslin har ni säkert sett förut, de kommer från Indiska.

Och så passar jag dagen till ära även på att visa min uuuuuunderbart bruna tapet uppe i hallen, som min kära kära make promt skulle ha...
Lovely! ;)

Kram på Er!
Jennica

3 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Fin byrå med finfina porslinsknopper!! Ska ta tag i en gammal träbyrå här hemma och måla den vit....roligt att med små medel ändra om!
Ha en bra dag!
ANne-Lie

Vit dröm sa...

Ibland måste man samsas lite även om man själv inte vill ha saker, tråkigt men sånt är livet...;)
Ha en skön dag!
Kram Anna

Carina sa...

Vilken fin byrå...porslinsknopparna var riktigt tjusiga!
Ha en fortsatt bra tisdag.
Kramen.