fredag 18 mars 2011

Spännande!




Underbara ranunkler...

Ett av mina senaste loppisfynd, ett urgulligt litet dlmått. Passade perfekt som kruka åt en liten pärlis..

Hej alla glada! (hoppas jag)
Äntligen fredag! Eller vad säger ni? ;)
Även om jag har skolböcker som väntar så är det alltid göttare med helg än vardag.
Blir till att försöka komma ikapp med lite beställningar åxå under helgen... Förlåt ni som väntar, - Jag är på G!

Nu skall jag däremot göra något helt annat, något jag inte gjort förut och är nervös inför resultatet...
Partner-In-Crime Ellen ska åxå med på äventyret och vi avslöjar inom kort vad det är för lurt vi varit ute på... ;)

Ha en skön fredag!
Kram // Jennica

4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Låter spännande :) Nu blev jag allt lite nyfiken...
Ha en härlig fredag och helg!
Kram Anna

Anonym sa...

Åh jag är så nyfiken va de är ni ska ut på :)
Kör försikigt i snö ovädret! Trevlig helg! Kram Annelie B

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Det låter spännande, ska bli roligt att läsa om vad ni hittat på för kul :) ha en bra helg! Kram Tilda

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Nu blir jag också nyfiken....!

Ha en fin helg
Kram Susanne