söndag 27 mars 2011

Söndagsbilden




God morgon på Er!
Äntligen kom jag och Emil ihåg att ställa om klockan till Sommartid! Vi näääärmar oss!!! *fniss*
Vilken helg det har varit vädermässigt, strålande sol, men tyvärr lufttemp. kring nollan och en hel del blåst... Men snön försvinner i rask takt iaf! *like*.
Fredagen bjöd på en tenta i vetenskapsteori och forskningsmetod och jag kan nog säga att det gick "sådär". ;)
Det blev skönt med en ledig helg innan påbörjande av C-uppsats imorgon, och jag har passat på att hinna med så mycket pyssel jag bara KAN! Ni får se lite resultat av detta i veckan som kommer...
 
Hoppas Ni haft en go helg!
Glöm inte titta in hos Fabriken för fler söndagsbilder!
 
Kramar // Jennica

2 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Vilken fin "kruka" till pärlhyacinterna!!
Här smälter snön med rasande takt...Underbart!! Men det är både kallt och blåsigt så det är skönare att stå inomhus och se framstegen...:-)
Ha en skön söndag!
Kram
Anne-Lie

Lantligt i smultronbacken sa...

Härliga väder. Solen gör oss friskare och piggare och nu även ljusare på kvällarna.

Lycka till med C-uppsatsen. Min blev klar för ca 2 år sedan och det går bra bara man är ute i god tid.

Kram Teres