torsdag 10 mars 2011

"Rostig" lykta


Hej!

Nu har jag och Petter kommit hem från Kittelfjäll, skönt att vara hemma igen!
Vi har haft det kanonbra, trots förkylningar och magsjukor ;)
Tack familjen K för en trevlig minisemester!
Visar bilder från Kittelfjäll en annan dag..

Idag visar jag en fin lykta jag fick av mina bröder i julklapp, bättre sent än aldrig! ;)
Jag gillar att den bryter av mot allt det vita..

Som ni kan se har min myrten tagit fart och växt som bara den, är det någon som vet när och hur man ska klippa dessa små skönheter??

Ha en underbar dag!!
Kram Ellen


PS. Glöm inte att delta i vår utlottning där ni kan vinna en finfin kudde! Tävlingen hittar ni högst upp till höger! 

4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vilka brorsor som kunde köpa en sån fin lykta :)Den är verkligen superfin!
Ha en bra dag!
Kram Anna

Ord & Känsla sa...

Vilken underbar lykta!
En sån har jag tittat efter ett tag, men inte hittat. Passar verkligen in i den övriga inredningen!

Kram Helena

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Men sååå fin lykta..underbar till allt vitt:)

Ha en fin dag
Kram Susanne

Så Vitt Jag Vet sa...

Dina bröder har fin smak ! Och visste vad du gillar..
Kraam
Sanne