onsdag 9 mars 2011

Pasteller i köket







Våren gör mig färgtokig faktiskt! Jag måste få plocka in lite pasteller bland allt vitt för att verkligen sätta sprätt på vårkänslorna.. (originellt va?) *fniss*.

Det är underbar färg och kvalité på den gulliga kökshandduken från Bruka, och brevid hänger min söta tratt som jag hittat på loppis för en femma. Rosorna är från mammas födelsedag och dom får nu spendera sitt fortsatta liv hängandes upp och ner. De passade in i kökets nuvarande färgtema ;).

Hittade så fina koppar med tillhörande fat på Pärlan för en vecka sen. Fem uppsättningar för ynka 40 kr! Klart prisvärt!
Ser fram emot eftermiddagskaffe under grönskande äppelträd...

Kram / Jennica

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Pasteller=vårkänslor! Mycket fint i er blogg:)

Anonym sa...

Haha Tratten är faktiskt söt.

Tummen upp !

Petra / Popetotrora sa...

Jättefina bilder! Kaffekoppen är urfin! :-)

Vardag och flärd sa...

Jag älskar gamla ljuvliga kaffekoppar! Det är så vackert och så är det gott att dricka kaffe ur dem!
Kram Eva