lördag 26 mars 2011

Ny kruka mitt i allt plugg..





Hej härliga Lördag!

Äntligen helg igen, synd bara att jag måste ägna större delen av den till tentaplugg...
Tentan är på tisdag och behandlar ämnet organisationsteori, inte det roligaste område faktiskt!
Många gubbar att hålla reda på..
Nog om det nu!
Häromdagen när jag var ute och "luftade" mig från diverse skolarbeten och tentaplugg, så kikade jag in på en av mina favoritblomsteraffärer och hittade två nya krukor =)
Som att man har för några krukor redan *fniss*

Den jag visar idag är rätt hög, men smal..perfekt för en hjärtan på tråd ;)
Den får just nu husera inne i sovrummet på hyllan ovanför sängen...

Ja, jag kan väl inget annat än att önska er en härlig vårlördag, 
själv sitter jag inne och läser så hjärnan blöder, hihi!

Kram Ellen

3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Underbara bilder!
Hoppas du hinner njuta lite av solen också mitt i allt plugg...
Kram Anna

Så Vitt Jag Vet sa...

Ljuvlig kruka.. ja krukor dom har man aldriiig för många av !
Kraam
Sanne

Levindas Värld sa...

Precis den där krukan har jag med hemmas! En sån där stor modell men även en lite mindre. Jag tycker jättemkt om dem, passar som du säger perfekt med hjärtan på tråd i :)