onsdag 16 mars 2011

Loppisfynd+blommor = strålande!





Hej i vårvädret!

Hoppas ni har lika fint väder som vi =)
Smältvatten, takdropp, fågelkvitter och kaffe utomhus i solen...Kan det bli härligare??

Idag visar jag två loppisfynd som fått nya blommor att ta hand om..
Sockerskålen har fått sig en ny pärlhyacint och lite sisal, och den snygga plåtkrukan fick en hjärtan på tråd..
Plåtkrukan är ett fynd från Hedemora, och till min lycka hittade jag tre likadana för en väldigt billig penning =)
Den rostiga nätlyktan som hänger vid kanten har jag köpt tidigare på Dollar Store..
Har även shoppat lite mer smågrejs, men det visar jag en annan dag!

Hoppas ni får en skön onsdag med mycket solsken!
Kram Ellen

7 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Detsamma till dig:) hoppas din dag blir fin!
Ja visst är det härligt..lite för mycket snö kvar hos mig än men hoppas på mycket soool nu så ska det nog smälta bort snart..;)

Må så gott
Kram Susanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Här är det också strålande sol och takdropp, dock är det väldigt kallt på nätterna än så snösmältningen går inte så jättefort.

Idag blir en soldag ute med virknålen för mig.

Kram Teres

Hemma hos Märtha sa...

Jättefina loppisfynd!! Här skiner solen för fullt!! Underbart!!
Ha en bra dag!
Kram
Anne-Lie

Zinkhjärtat ♥ sa...

Visst har det varit härligt väder idag!!
Det ser riktigt fint ut på din vägghylla. Underbart med pärlhyacinter.
Stor Kram Annelie ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Finfina loppisfynd .. Gillar den söta sockerskålen. Ljuvligt med sol.. Hela världen ler då...
Kraam
Sanne

Ewa`s Galleri sa...

Vad mycket härliga loppisfynd
Visst är det en skön känsla att hitta fina saker på loppis
Ha en riktigt bra dag

Fröken Fräken sa...

Vill minnas att jag såg sådana plåtkrukor på Årstiden i Sthlm för länge sedan, och jag har grämt mig så över att jag inte köpte dem.. bra att du slog till!