måndag 14 mars 2011

En djungel...











En djungel breder ut sig i mitt kök just nu. Det blev panik när vårsolens värme gjorde att mina vintertrötta blommor nästan helt gav vika av chocken. Fram med ny jord, större krukor och näringstillskott!
Samtidigt så kan jag aldrig hålla mig från att skaffa nya växter den här årstiden...När jag började beskära mina pelargoner insåg jag att det kommer bli mycket trångt i mina fönster om några veckor.

Senaste tillskottet är en lavendel på hög stam, som är sååå underbar! 
Hoppas ni har en skön måndag!
Kram//Jennica 

2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Va duktig du är:)
Ååå en stammad lavendel skulle jag också vilja ha..dom är uunderbara:)

Önskar dig en fin dag
Kram Susanne

Martina Andersson sa...

Hej vännen =)
Hoppas att allt är bra med dig =)?
Idag är jag inne hos dig och njuter av alla dina underbara bilder =)
Du har ett fantastiskt hem KRAM TINA