torsdag 3 februari 2011

Tacka Rusta för det!






Här om dagen klev jag in på Rusta, och gjorde mig ett par fynd.
Jag har nämnt deras tvål förut, men jag tycker det är värt att göra det igen. Vackra och fina förpackningar med underbar doft är väl nice, men det är inte alltid som man har lust att betala över hundra kronor för varje tvålflaska man förbrukar i badrummet. Denna variant finns som sagt på Rusta, och kostar 15:- st! Jag tycker dom är charmiga faktiskt.
Kudden är inhandlad på samma ställe, och jag blev stormförtjust när jag såg den fina champagne/silvergrå skapelsen till priset av 59 riksdaler!
Tackar Rusta för det! =)
Snart är det helg allesammans, och ute töar det! *wieeee*
Kram Jennica


2 kommentarer:

Fröken C sa...

Rusta är lite av en favvoaffär, kan göra så mycket härliga fynd där:)
Tvålflaskorna var jättefina! Lyxiga för en billig peng:)

Har oxå den kudden, så fin!

Ha en skön dag!
Kram C

The House of Antoinette sa...

Ja, jag gillar verkligen deras tvål. Det har snygg outfit den är billig och den luktar även gott...hur bra som helst!!!
Kudden ser inte dum ut - blir nog ett besök till Rusta snart!
Ha det toppen, kram Anette