söndag 16 januari 2011

Söndagsbilden

 Detta blir Söndagsbilden för Fabriken..


Sommar!
Nu längtar jag verkligen, och så här i januari är man i stort sett så låångt från sommaren man bara kan vara, men samtidigt så vänder det ju nu... Vi närmar oss!
Idag kanske det blev lite annorlunda bilder, men jag blev så sugen på lite varmare klimat... Jordgubbar, smultron och nytvättat som fladdrar i vinden är snart åter igen en verklighet!
Sitter i Östersund (som för närvarande bjuder på ett uuunderbart väder med styv kuling/ snöstorm) 
och drömmer mig bort...
Kram Jennica

7 kommentarer:

Milas Rum sa...

åååå vad jag längtar när jag får se sådana härliga bilder!
Du har en jättefin blogg och tar vackra bilder! Kommer kika in snart igen!

Välkommen att delta i min utlottning!

Hälsn , Maria

Anonym sa...

Åh gud va härligt det såg ut!! Nu fick du mig verkligen att sakna/längta till sommaren :) Va mysigt de kommer bli!!! Hoppas de går bra för dig uppe i östersund :) Kramar Annelie

Den där Victoria sa...

Underbara bilder, min längtan efter sommaren har också börjat, lite tidigt förstås, men det är härligt att längta också. Blev så sugen på smultron och jordgubbar nu :)

Elvira

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja din bild doftar riktigt sommar.......
Kraam
Sanne

Fröken Fräken sa...

Det finns inget mer att säga, ge oss sommar nuuuuu! Vädret är precis likadant här, fast jag har just insett att jag har det rätt bra som kan vara inne och pyssla, i grannuppgången håller de på att flyttar, och det kan inte vara så roligt i sådant väder...

Hanna sa...

Vilka underbara söndagsbilder.
Ha en fin söndags kväll.
kram
Hanna

Drömblomma sa...

Rackarns vad mycket vår det har blivit i Dalarna sedan jag åkte därifrån förra helgen, tänkte jag för bråkdelen av en sekund när jag såg första bilden. Härliga foton! Tiden går fort och snart är vi där, tralalalaaaaaa.../Kram Lena